среда, 22. јул 2009.

za moje najbolje prijateljice

za moje najbolje prijateljice
to je za njih ovaj post ovaj post je poseban za njih.

Anja:
Anja je dobrodusna lijepa osoba upoznali smo se preko jednoga bloga
winx15 ali ona je onda yeljela imati svoj blog pa je napravila kliknite ovdje da vidite i ja cu biti dobra ya nju i reklamirat cu je
***WiNx ZaKoN***to je taj blog yove se winxanjawinx.bloger.hr zakon blog.ima 11 godina sad ce 5.r.

Dora:

Dora je takodzer dobra osoba
i ona ima jedan blog winx 24 evo jedan post od njenoga bloga to je post o meni""Pišemo o... Stelli "stvarno cool ona je mislim jedno najbolja prijateljica u hrvatskoj za mene cool je lijepa ima 13 godina sad ce 8.razred
Sara
sara je jedna cura koja zivi u Srbiji kod anje ona i anja su komsinice ona je cool voli bloom iz winx-a slatka je i dobrodusna sad ce 6-razred kao i ja ima 11 godina.ona je autorka bloom na anjin blog napravila je postove kao sto su samnom je napravila pixi****PixI******* pets*******samo bloom***i samo mogu reci da je cool.
adrijana isto ima blog winx 37 cool je ima 11 godina zivi u srbiji slatka je i njen blog napravila je mnogo postova a jedan o meni ihihihihihi hvala adrijanaPoseban post,o Stelli-Almi jao kako mi je bilo drago kad sam to vidjela prvo Dora pa sad ona pa zakon steee hihihihi coool blog
WINX37 da volim te adrijana volim sviju heheh
eto to su te prijateljice sa interneta zelim jos samo vam recii cooooooooooooooool ste volim vas drago mi je da sam vas upoznala hiihihi

Нема коментара:

Постави коментар